torsdag 12 juli 2012

Det Första.

Jag på Kullaberg, bild tagen av pappa. 
Jag har inget bättre för mig den här sommaren (det regnar ju bara!) så jag har bestämt mig för att börja blogga. Egentligen bestämde jag mig redan för ett par veckor sedan, då började jag blogga på engelska, men nu vill jag skriva på svenska. I och med att jag jag bara har skrivit på engelska de senaste 18 månaderna så ska det här bli väldigt spännande.


Jag är 26 år och bor i Sveriges tredje största (och finaste) stad. Jag har två småsyskon och en hund. Jag gillat att titta på TV-serier just nu maraton-tittar jag på gamla säsonger av ANTM) och att fotografera (inte samtidigt, men det händer). Läser mycket. Just nu virkar jag en hel del också.

Har ingen aning om vad det kommer bli av den här bloggen, men eftersom jag vill bli bättre på att ta bilder antar jag att jag kommer lägga upp en hel del bilder på allt möjligt. Vi får ser vad som händer helt enkelt.

Nu kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar