fredag 13 juli 2012

Trött

Jag hatar att gå i affärer, jag hatar att stå i kö och jag gillar inte när det är fullproppat med folk. ÄNDÅ släpade jag iväg mamma till Brandworld's utförsäljning. Trots att det var proppfullt med folk och kläder och skor låg i en enda röra lyckades jag komma därifrån med fyra saker - ett par skor, en tjock tröja, en klänning och ett par jeansshorts som senare visade sig vara för små. Trots att vi stod i kö i  45 minuter får jag väl säga att det var värt det. Tycker mycket om skorna jag köpte. 

Jag är helt slut nu. Somnade när jag kom hem igen och är, om möjligt, ännu tröttare nu. Förstår inte varför, men jag blir alltid helt utmattad så fort jag varit ute bland folk. Vill sova nu men orka att vakna upp pigg som en tupp i gryningen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar